فرهنگ

مرجعی به روز در زمینه ی فرهنگ و هنر

فرهنگ

مرجعی به روز در زمینه ی فرهنگ و هنر

رامین ناصر نصیر، یک دیلماجِ تمام عیار!

 

مجله همشهری- دانستن چهار زبان زنده دنیا کار هر کسی نیست و البته کار هر کسی هم نیست که این دانسته ها را به کار بگیرد و تبدیل به یک مترجم بشود. مترجمی شرط دارد.

 

کسی که از کتاب اول به بعد بتواند درآمد داشته باشد و از این راه خودش را به بازار ترجمه کتاب معرفی کند، باید مراحلی را پشت سر بگذارد که رامین امین نصیر آنها را به خوبی می داند. مترجمی برای خودش فوت و فن های خاصی دارد که در این گزارش می توانید آنها را از زبان ناصر نصیر بخوانید. بازیگری که کار ترجمه را به صورت حرفه ای دنبال می کند و تجربه های خوبی هم در این زمینه دارد.  ادامه مطلب ...

خاطره بازی باران کوثری و مجید صالحی در 12 سالگی این عکس

باران کوثری عکسی در کنار مجید صالحی در اینستاگرام خود منتشر کرد که مربوط به صحنه ای ار فیلم خوابگاه دختران محصول سال 1383 است.

باران کوثری و مجید صالحی

باران کوثری با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت:
نظرتون چیه در ادامه پستای خاطره بازیمون یه بازی کنیم این جور که چند ساعت قبل گذاشتن ویدیو فیلم یه عکس ازش بذاریم شما حدس بزنین کدوم فیلمه و کدوم صحنش یادتون مونده؟ اگه خاطره ایم دارید ازش بگید

فیلم جدید هدیه تهرانی

ردپای هدیه تهرانی در ماجرای پیدا شدن جسدی و انتقال آن به پزشکی قانونی به دست آمده است. 

ادامه مطلب ...

شبکه GEM چگونه هنرمندان ایرانی را اغوا می کند؟

آنچه پیش رو دارید، مروری است بر نام و پیشینه برخی از هنرمندانی که برای آب ریختن به آسیاب شبکه GEM، جلای وطن کردند و به ترکیه رفتند. هر چند هر کسی حق دارد برای آینده و زندگی خود برنامه ریزی کند اما به نظر می رسد انتهای راهی که به ویژه بازیگران جوان در پیش گرفته اند، هر چه باشد، خوشبختی نیست. 
ادامه مطلب ...

پرستو صالحی و عماد خداداد

عکس جدیدی که از پرستو صالحی همراه با عماد خداداد چهره جدید سینمایی در فیلم نامیرا منتشر شده است.

 

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی متولد 9 آبان 1356 در تهران، بازیگر ایرانی است.  ادامه مطلب ...